tiistai 3. joulukuuta 2013

All aboard!

Hei kaikki ihanat, jotka eksytte tänne. Tämä on uusi Hanskala, entistä ehompi ilman menneisyyden painolastia. Sisältö tuskin muuttuu entisestä, koska allekirjoittanutkin pysyy samana, mutta täällä voi olla vähän helpompi hengittää. Säädän varmaan ulkoasun kanssa vielä, kun kerran voin, mutta älkää antako sen häiritä.

Uuden blogin kunniaksi ensimmäinen listauspostaus! Nehän on aina parhaita. Enjoy:

Tykkään:

  • eläimistä. Ihan hirveästi. Erityisesti kissat, koirat ja hevoset ovat sydäntä lähellä, mutta en ole nirso.
  • mun perheestä. Ihan hirveästi. Mulla on kaksi vanhempaa, kaksi isoveljeä ja jälkimmäisillä omatkin perheet, ja kaikki on mun suosikkeja. Sen takia asun kaikista maailman paikoista Seinäjoella; että saisin olla lähellä heitä kaikkia.
  • mun omasta miehestä, joka asuu täällä mun ja kissojen kanssa. Enemmän kuin mistään muusta. Se on maailman kuumin ja komein ja kiltein ja sillä on jalkapalloilijan reidet.
  • kielistä. Olen ammatiltani kääntäjä, teen freelance-hommia kotitoimistostani päin.

Harrastan:

  • ratsastusta. Olen entinen hevosenomistaja, nykyinen kuntoutuspotilas, joka ratsastaa lainahevosilla 1-8 tuntia viikossa. Tykkään käydä pikkukisoissa kopsuttelemassa, mutta en varsinaisesti ole mikään kilparatsastaja.
  • tallihommia. Oleellisesti ratsastukseen liittyen teen myös jonkin verran tallitöitä, joihin liittyen pääsen bondaamaan tallin kolmen hevosen lisäksi siellä asuvien kissojen ja koirien kanssa. Ja koska olen hurjan eläinrakas, tämä on pelkkää plussaa.
  • lenkkeilyä.
  • pilatesta sekä hevosen selässä että matolla. Varsinkin hevosen selässä se on suunnilleen muuttanut mun elämän.
  • bloggausta. En ole ehkä maailman tuotteliain, mutta se ei haittaa, koska olen maailman hauskin ja taitavin.
  • futsalin ja jalkapallon paikallisten pelien innokasta katsomista.

Hannatic ei:

  • syö lihaa tai kalaa. Olen kasvissyöjä, ollut lähes koko ikäni.
  • harrasta kalliita vaatteita tai kosmetiikkatuotteita, vaikka olenkin vähän kiinnostunut tyyli- ja kauneusasioista. Osaksi syy on siinä, että epävakailla tuloilla en voi koskaan tietää, paljonko ensi kuussa on laskutettavaa. Mutta osaksi myös siksi, että ennemmin sitten sijoitan rahani vaikka valmennuksiin, fysioterapiaan tai iänikuiseen tatuointirahastooni.
  • tykkää internetin viisaimmista ihmisistä.
  • saa kunnolla päivää käyntiin ilman kahta isoa kupillista teetä. Ainakaan tällaisessa autuaassa tilanteessa, jossa teetä on aina saatavilla. Ehkä olisi eri asia, jos zombit hyökkäisi ja sivistynyt maailma suunnilleen loppuisi.

IMG_0225-61

Näytän suunnilleen tuolta ja jatkossa lupaan paljon kuvia harmaasta kissanpennusta.

10 kommenttia:

  1. Onnea ja iloa uuteen kissinpesään!
    -T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iih, kiitoss :) koskahan säkin saisit sen omas näytille :)

      Poista
  2. Ooo, jee! Hyvältä kuulostaa :)

    VastaaPoista
  3. Onnea uuteen blogikotiin! Täällä odotellaan innolla kissanpentukuvia :)

    VastaaPoista
  4. Eiköhän niitä riitä :) valon vähyys ja varjon värinen liukkaasti liikkuva eläin kyllä aiheuttaa haasteita mutta välkyttelen surutta sit salamalla enkä välitä,mun henkisen valokuvaajaminäni irvistyksistä.

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Teijan synttäribileistä :) Mari käski poseerata ponin kanssa niin minähän poseerasin!

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Jada avustaa tyytyväisenä omppupalkalla :D

      Poista

Kerro!