torstai 30. tammikuuta 2014

Nada

Mun tekee mieli kirjoittaa, vaikka mitään asiaa ei ole. Edes siis mitään pseudoasiaa, mitä nyt yleensä.

Työkiire helpotti sen verran, että olen ehtinyt tämän aamupäivän ottaa ihan rauhassa. Olen muuten tässä kerinnyt muutamana päivänä miettiä sitä, että minkähän takia sitä tänne omaan blogiin jotenkin siistii ulosantiaan. Poikkeuksetta tänne tulee vaan kaikkea tylsää! Vaikka oikeasti olen ööö… no en ainakaan ihan näin tylsä! Sitten taas toisten kommenttibokseihin voi vuodattaa vaikka miten värikkäästi kaikkea ja varmasti ne tyypit, joiden postauksia usein kommentoin, saa musta ja mun persoonasta ihan eri lailla todenmukaisen kuvan kuin mitä tänne tulee vuodatettua. Kyllä mä haluaisin olla täälläkin värikäs! Jotenkin sitä ehkä ajattelee että täällä on enemmän omalla naamallaan ja vähän arastelee (nyt kun on uusi blogikin) ettei kuitenkaan liikaa tule paljastettua, koska on ihmisiä joiden asiat ei kuulu tänne, työasiat nyt ei varsinaisesti kuulu tänne enkä hirveästi muutenkaan halua sellaista negatiivista energiaa edes tuoda tähän blogiin, vaikkei kaikki nyt aina ihan putkeenkaan mene ja joskus tulee tarve purkaa ärsytystä.

Täysin loogistahan on se, että varmasti ne mun kommentit näkyy hyvin paljon isommalle väkimäärälle kuin mitä nämä tekstit täällä. Eli onko kauhea epäsuhta sen, minkälaisen kuvan joku saa mun kommenttien perusteella ja sen välillä, mitä ne löytää klikattuaan sitä kommentin jättäjän profiilia. Ensin toiveikkaana tulevat ja sitten pettyneenä poistuvat. Jaa whatever.

Koska ihan oikeasti mä olen edelleen se sama Hanska, joka menee pitkin seiniä hermostuessaan, joka tuntee kaiken täysillä ja innostuu helposti. Mulla on edelleen tosi huono huumorintaju (= nauran aina ihan omille jutuille) ja aivotkin löytyy. Mutta totta on kyllä se, ettei mun elämässä tällä hetkellä mitenkään liiaksi ole mitään äksöniä, joten aika vähän on mitään sattumuksiakaan joista kertoa tai vastaavaa. Että ehkä se tylsyys heijastaa enemmän mun elämän kuin mun persoonan kiinnostavuutta…

Ja nyt mua alkoi väsyttää ihan himona. Johan tässä tulikin tehtyä paljon kaikkea hyödyllistä. Selkää olisi ihan pakko rullailla vielä, mutta jos tuota teetä ensin vähäsen… Kissat muuten pudotti toisen mun rakkaista jättimukeista (tyhjänä kuitenkin). Ensin luulin että se pysyi ehjänä, putosikin vaan jonkun 40 cm, sitten seuraavan kerran kaadoin siihen teetä niin ihmettelin että loiskinko mä noin paljon, kunnes sitten kohta huomasin että se vuotaa, yhyyyyyyy! Ja epäreiluinta ever, että Seinäjoen Benettonissa on loppuunmyynti enkä tiedä saanko enää ikinä toista tuollaista kuppia. Ne on täydellisiä! Suuria (noin 6 dl kaikkiaan), hyvänmuotoisia (ei liian laakeita, sellaiset jäähdyttää teen liika nopeasti) eikä mitenkään erityisesti hinnalla pilattu (olisko ollut max. jonkun 7 euroa/kpl). Ailavjuu Benetton-muki!

P1305234

Ulkoseinäjokiset ystävät saa pitää silmänsä auki jos näitä on vielä jossain olemassa. Tarvin vähintään yhden, värillä ei niin väliä.

Joutuukohan tässä nyt päiväunille vielä?

2 kommenttia:

  1. Mä voin ihan rehellisesti sanoo, ettei susta saa millään tavalla tylsää kuvaa sun blogista! Don't worry! :) Ja noita "tylsiä" elämänvaiheita tapahtuu ihan kaikille. Varsinkin mulle. Trust me. Siis ihan liiankin usein. Sen takia mäkin oon vähentänyt kirjoittamista, koska välillä ei vaan keksi yhtään mitään asiaa mistään.. Mäkin välillä mietin sitä, että kuinka paljon sitä oikein haluaa itsestään ja omasta elämästään kertoa - se on välillä aika hankalaa. Kirjoitin ihan hirvittävän rage-postauksen mun elämästä viikonloppuna mutta onneks Wordpress poisti sen (mikä pisti vituttaa vielä enemmän) mutta nyt kun olen rauhoittunut, niin tulin siihen päätökseen, että oli ihan parasta, etten koskaan postannutkaan sitä. Ja sitten mun blogi on muutenkin aika negatiivinen, tosin yritän koko ajan olla edes pikkasen positiivisempi, mutta yleensä joku asia menee pieleen ja siitä on ihan pakko päästä narisemaan :P Joo no jos mä vaikka lopettaisin tän romaanin kirjoittamisen tähän, ettei tuu liikaa tekstiä. Mä en edes jaksa lukea läpi, kuinka monta tuhatta kirjotusvirhettä tässä kommentissa oikein on. Hoono soomi whatever.

    PS. Toi kuppi on hiano! Toivottavasti löydät jostain uuden? Ootko katsonut www-stä?

    PPS. Päikkärit on jees! Arjen luksusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiva kuulla :) Mä just tykkään sun tyylistä kun raportoit aina kaikkia hassuja sattumuksia ja osaat jotenkin ne tavallisemmatkin asiat kertoo sopivan sarkastisella otteella :) yleensä kyllä sellaset höyryämispostaukset on parempikin melkeen jättää luonnoksiin ja jos vielä x ajan päästä tuntuu siltä että se kannattaa julkasta niin sitte eetteriin. Aika monesti ne jutut ei ehkä ansaitse päivänvaloa :D

      Ps. just noita kuppeja en oo nähnyt netissä. Pitää yrittää vielä guugeloida.

      Pps. voisin aivan hyvin mennä vaikka heti vähä nukkumaan mutta olis ehkä PAKKO käydä kävelyllä koska mun JOKA PAIKKA on niin jumissa (liikaa töitä). Samalla voi hakee maitopurkin.

      Mut voi että et arvaa, ehkä mä kohta voin julkistaa täälläkin yhden super kivan asian!!! Saattaa olla et lähiaikoina on vähän vähemmän tylsä elämä ja enemmän sosiaalisia kontakteja :)

      Poista

Kerro!