tiistai 28. tammikuuta 2014

Wah wah waaaaaa

Mulla on ollut nyt ja on vielä tämän viikon niin paljon kirjoitushommia, ettei nyt hirveästi ole tänne ollut mitään asiaa. Istun koneella näpyttämässä enkä ymmärrä pitää kunnon taukoja, siis sellaisia että kun tulee aivojumi, ottaisi vaikka tuon jumppakuminauhan ja tekisi muutaman soutuliikkeen tai rullailisi vähän nikamiin liikettä tai oikeastaan ihan mitä vaan. Sen sijaan että hmm selaanpa pari blogia ja yhden vielä päälle. Katosiko aivojumi? Entä selkäjumi? Etenikö työ paljonkin? Ai että aikataulun mukaan enää 9,5 tuntia tälle päivälle… Heleposti.

P1265223

Nekku on pieni apinakissa, joka roikkuu hännällään mun kädessä :) Tuolla lailla se aina tykkää tulla köllimään kyljen päälle, jos istun sohvalla noin ergonomisesti mutkalla. Puntarin mukaan painaa pikkumanki jo 2,2 kg. Luna oli vähän laihtunut jopa, sellaiset 300 g, mikä on ihan hyvä juttu. Se vähän paisui tuossa viime kesän aikana, mutta nyt on näemmä juostu sen verran (enemmän) että pitää virtaviivaistaa vartaloa.

Tiedän yhden mustan tamman, joka voisi kanssa juosta vähän enemmän ja virtaviivaistaa vartaloa, mutta enpä taida ehtiä tänäänkään tallille :( Työt haittaa harrastusta, mutta ehkä tämän kerran otan ja laitan työn etualalle, koska siitä saa rahaa, jota voi sitten niihin kavioeläimiin polttaa. (Ja dedis on kohtuullisen tiukka niin ei multa oikeastaan edes kysytä.)

Mulla on muuten jouluvalot vielä, haittaakse? On niin kiva kun ei ole niin kauhean pimeää. Vähän olen vilkuillut naapurustoa eikä kellään muulla taida olla enää liian pimeää… Olen vaikka sitten tosi rebel ja pidän ne ihan vähän vielä. Kohta on jo kevät niin sitten voi ottaa ne pois, kun aurinko sanoo mun aivoille MOIIII!

Aini olik mul jottai töi?

2 kommenttia:

  1. Toi on paha kun tekee töitä/opiskelee/whatever tietsikalla - jossa on netti. Siinä käy muuten aina niin, että lähtee seikkailemaan jonnekkin (onneks mulla on nyt hidas netti niin en voi eksyä esim Imguriin - jossa voi helposti mennä viis tuntia selatessa..). Niinku mä nyt. Mun pitäis opiskella.. mutku siis gnaah pakko jotenkin pysyy ajantasalla siitä mitä muut tekee :D Pelottaa, jo ajatus siitä ku kahden viikon päästä mulla on normilaajakaista.. :D
    Mulla on jouluvalot vuoden ympäri! (Kirjahyllyssä..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sehän siinä on että kyllä taukoja saa pitää ja pakkokin on mutta ne vois käyttää vähän järkevämmin ku nököttämällä siinä samassa paikassa samassa asennossa... Vaikka hyvin tietää että kannattaisi ennemmin vaikka seistä 5min ku istua :P

      mut sain ton pahimman nyt tehtyä niin loppuviikon ehtii ehkä käyttää aivoja kroppaystävällisemmin ku ei oo ressiressiressi vaan koko ajan ykkösenä.

      Poista

Kerro!