maanantai 3. helmikuuta 2014

En tuu kipeäksi en tuu kipeäksi

Tiedättekö, kuinka yleensä ihmiset aina tunnollisesti hoitaa aina kaiken stressaavan alta pois ja kun stressi purkautuu, tulee kipeäksi?

No mulla oli pari aika ressaavaa viikkoa tässä ja takaraivossa vielä jäyti yksi vähän keskeneräiseksi jäänyt asia. Perjantaina olin juuri saamassa työt palautettua, kun puhelin soi ja se asia sai vihdoin konkreettisen muodon ja mä sain vahvistuksen ja varmuuden ja luvan olla murehtimatta sitä asiaa enää. Sitten alkoikin vähän kurkussa jo kohta kaihertaa ja nyt mä yritän kertoa kropalleni että en aio tulla kipeäksi en aio tulla kipeäksi en kerta kaikkiaan aio!

Huomisen klo 13 jälkeen mulla on lupa pari päivää ottaa vaikka saikun kannalta, mutta lauantaina koittaa lähtö Helsinkiin ja Apassionataan ja silloin saisi kaikin mokomin olla vaikka ihan terve. Siellä on mm. näitä Jadan sukulaisia näytillä ♥

show_picture_2show_picture_4

kuvat Apassionata.com

Niin että tiedoksi nyt vaan kaikille, en tule kipeäksi en tule kipeäksi en tule kipeäksi en!

5 kommenttia:

  1. Apua kun mulla on ollut pitkä tauko blogimaailmasta, omastani ja sun myös! No nyt saa ahmia kaikki tekstit kerralla. Tulit mieleen tän päivân fingerporista, nauratti! http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014020518011080_fd.shtml

    Niin ja ihanaa Apassionataa, odotan paljon kuvia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja tietty jos meinaa postata jonkun linkin kannattais varmaan varmistaa että se on oikea :D :D
      eli lätkäfanien sijaan tässä sitä fingerporia http://www.hs.fi/fingerpori/

      Poista
    2. Eikää, saatoin tunnistaa itteni :D:D nyt pitää oikee miettiä että mitenkähän sitä on oikeen tullut käyttäydyttyä ihmisten nähden tallilla. Kyllähän noille kissaeläimille pitää välillä vähä ainakin esitellä äänijänteitä :D

      Poista
    3. Hehee :) ja mä en siis yhtään ajatellut että se olisit sinä, oli muuten vain teemaan sopiva hauska strippi :)

      Poista
    4. Nokun satun tietämään että esim yks jiillä alkava henkilö joskus naureskelee mun komennusmoodille ku ärähdän kissoille :D

      Mut kyllähän esim jolleki Tyynelle pitää joskus karjasta että perrrkele kun se vetää sitä päivänsäde-moodiaan kunnolla. Hampaat vaan napsuu ja takajalat nousee ni välillä sietää jättää hellät kuiskailut väliin ja kertoa että ainaki huudan kovempaa vaikka ootkin isompi :D

      Poista

Kerro!