tiistai 22. huhtikuuta 2014

31 v ja 6 pv

Halou taas täältä työpajalta. Tuntuu jotenkin niinkuin olisin tänne nyt liimaantunut. Pitäisi oikeasti kovasti olla töissä vielä, koska jostain syystä työt ei oikein etene toivottua tahtia (Internet thou heartless bitch).  Olen miettinyt postaamista nyt kohta viikon, joten nyt on pakko venyttää töitä entisestään ja kirjoittaa jotain muuta välillä. Kiitän itseäni kohta, tiedetään.

Mä ajattelin, että koska kameran akun lataaminen on ollut aika ylivoimaisen kova homma, tartun lähipäivinä ihanan Anun heittämään arkikuvahaasteeseen. Mutta en vielä tänään ihan. On jo pimeääkin kohta. Tänään kirjoitan 31 faktaa minusta ja synttäripostauksen viivästymisestä rangaistuksena vielä kuusi lisää, yksi per päivä. Oli tarkoitus siis tehdä tämä postaus jo 16.4.

Enpä kyllä tiedä, rangaistaanko siinä mua vai teitä, mutta ei sen niin väliä. Kunhan rangaistaan. Taipuukohan tuo sana noin?

  1. Olen oikeasti aika tylsä ihminen.
  2. Tykkään usein eläimistä enemmän kuin ihmisistä, vaikka olen kyllä viime vuosina oppinut tykkäämään ihmisistäkin.
  3. Olen oppinut viime vuosina aika paljon onnellisuudesta ja siitä, miten oikeanlaiset ihmiset elämässä siihen vaikuttaa.
  4. Lempivärini on vihreä.
  5. Minusta tulee isona naapuruston vihreä mummo, joka pukeutuu päästä varpaisiin vihreään. Voisin oikeastaan kohta jo ruveta.
  6. Kirjoitin äsken sanan “vihreään” seitsemän kertaa väärin. Tähän kohtaan vain kolme.
  7. Haaveilen omasta pienestä bassetista.
  8. Olen luomublondi ja kipeästi kampaajan tarpeessa.
  9. Onneksi sain synttärilahjaksi kampaajalahjakortin.
  10. En toivonut oikeastaan mitään lahjoja tänä vuonna. Suurin toiveeni oli saada yllätyslahja omalta rakkaalta.
  11. Tarkistin juuri tuon rankaisemisen ja onneksi olin oikeassa. Kamalaa olisi olla kielinatsi eikä osata sanoja.
  12. Tuijotin torstaina sanaa “venttiili” niin monesti, etten enää tiennyt, montako teetä, ällää ja iitä siinä on. Teki mieli twiitata että venttiili. Venttiiliventtiiliventtiili.
  13. Olin viikonloppuna ysäribileissä ja se oli kamalaa.
  14. Huolestun kamalan helposti ja murehdin paljon ihan tyhjänpäiväisiä asioita.
  15. Olen mestari hukkaamaan aikaa.
  16. Tarvitsen aikatauluja ja lukujärjestyksiä elämääni, että saan jotain aikaan.
  17. Pitäisi varmaan merkitä kalenteriin sekin, että kirjoita blogiin jotain tyhjänpäiväistä, niin tulisi materiaalia julkaisuun. Saatan suunnitella vaikka ja mitä postattavaa, mutta yhtäkkiä vuorokausi onkin jo vaihtunut enkä tullutkaan kirjoittaneeksi.
  18. Tykkään keväästä hirveästi.
  19. Minulla on eräs autoimmuunisairaus.
  20. En tykkää ihmisistä, jotka eivät ole yrittäjiä/kääntäjiä ja jotka silti neuvovat yrittäjyydessä/kääntäjyydessä.
  21. Heppailublogini sai viime viikolla paljon huomiota Lilyssä, kun toimitus nosti sen blogiinsa. Olin hetken blogijulkkis. Haha.
  22. Minun oli vähän aikaa sitten tarkoitus vaihtaa heppailublogin nimeksi Heppatic, kun sen nimi on ihan pöllö. Mutta nyt en taida vielä tohtia, jos vaikka olisin vahingossa vielä vähän julkkis, etteivät fanit mene ihan sekaisin.
  23. En kestä, etten ole vieläkään tehnyt päivän töitä valmiiksi! Silti kirjoitan tätä luetteloa. Viisaus ei asu meissä.
  24. Olen likinäköinen.
  25. Silmälasini ovat aina ja iankaikkisesti likaiset.
  26. Olen innostunut vähän viime aikoina kynsien laitosta ja haluaisin opetella kaikkia jänniä uusia tekniikoita.
  27. Mulla on taas nälkä, kun olen käyttänyt tänään aivojani paljon. Massiivinen aivokapasiteetti syö paljon virtaa.
  28. Käytin äsken tähän luetteloon käännöstyökalun näppäinoikotietä. Ei toiminut. Se siitä kapasiteetista.
  29. Haaveilen muuttamisesta ja suunnittelen jo, kuinka haen äidiltä höyrypesurin, jolla saan jynssätä tämän kämpän palautuskuntoon. Tähän tuli viime viikolla eräs lisäkimmoke, joka aiheuttaa pientä stressiä.
  30. Luulen tehneeni tässä sivussa kuitenkin jonkin verran enemmän töitä kuin oli edes pakko.
  31. Tuntuu vähän kauhistuttavalta, että täytän seuraavaksi 32.

+ kootut selitykset, miksen muka ehtinyt postaamaan aiemmin:

  1. Keskiviikkona täytin vuosia ja yritin tuhlata lahjarahojani johonkin hömppään, joka on vain minua varten. Kymppi meni, muuten olin liian kriittinen enkä huolinut mitään.
  2. Torstaina puin toppavaatteet niskaan ja tarkenin juuri sopivasti istua kentän keskellä talikko kädessä tallilla.
  3. Perjantaina ratsastin Tyynen ihan hikimäräksi ja sillä oli hauskaa. Kysyn vaan, moniko senmerkkinen menee niin hienoja sulkuja treenaamatta?! Ja vastaankin: ei moni.
  4. Lauantaina keskustelin appipuolen ja anopin kanssa aika tärkeistä asioista.
  5. Sunnuntaina söin kakkua Kääpiölinnassa ja tein muovailuvahasta perhosia ynnä muita mölttejä.
  6. Maanantaina santsasin äitin tekemää muusia ja kesäkurpitsavuokaa ja vein vielä ison dogibägin mukaan kotiinkin. Tein vielä illalla töitä, koska oli dedis aamukasilta enkä todellakaan ollut nousemassa sitä ennen muutamaksi tunniksi hommiin.

Ja tänään oon ollut töissä ja töissä ja käynyt postissa siinä välissä. Ja ehkä vähän joutunut surffailemaan myös. Postisaaliista saatan kirjoitella vielä, jos kamera suostuu yhteistyöhön. Tänään oli myös tarkoitus vielä iltajoogata, mutta… taitaa mennä yöjoogaksi pian, joten ehkä kestän ilmankin. Taidan keskittyä syömiseen ja yritän olla stressaamatta huomisen dedistä. Toisaalta tiukka dedis yleensä tarkoittaa aikaansaamista, että ehkä siitä ei kannata ahdistua liikaa. Tilipäivänä on sitten mukavampaa!

Kuka jaksoi lukea kaikki?

6 kommenttia:

  1. MINÄ LUIN! Tää oli muuten kiva postaus, mainio idea :)

    Mun lasit on kanssa aina likaiset, miksi niitä on niin vaikeaa saada puhtaaksi?

    Ja hyi kamala, nyt mulle iski kanssa kammo täyttää 32. Kuulostaa niin ... vanhalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee luotto-Määri! Sullei ees oo kissaa jonka nenänkuvia niissä laseissa olis :D Kai se on taitolaji sotkea ne.

      Jos mä ees täytän enää vuosia ettei ehdi katkee verisuoni päästä ku tää kiva pikku tilanne päällä...

      Poista
  2. Mäkin luin :D Ei se 32 oo vielä paljoa. Mä täytän seuraavaksi 38! Se on jo kamalaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut sullon kaksi lasta jo ja aviomies ja omakotitalo ja tutkinto. Mullon ööö tuotaaaaaa kissoja.

      Poista
    2. Mä voin vaihtaa nuo lapset kissoihin :) Ainakin hetkeksi...

      Poista
    3. Niinhän sä luulet mutta tällä näiden juoksuvauhdilla ja sun ketteryydellä se vois olla aika disaster aika nopeasti :D

      Poista

Kerro!