lauantai 7. kesäkuuta 2014

Aika

Olen nyt kuudetta työpäivää tälle viikkoa pakertamassa ja tajusin justiin, että siitä taitaa olla taas jo viikko kun postasin, vaikka asiaa olisikin. Multa puuttuu tässä uudessa tilapäistilanteessa jotenkin kaikki rutiinit elämästä. Että koska istutaan koneella töissä, koska surffaillaan huvikseen, koska tehdään ruokaa, koska siivotaan, koska  blogataan. Koska maksetaan laskuja?

Se on outoa, koska olen aika rutiiniorientoitunut tyyppi. Toisaalta onpa tässä nyt aika paljon muuttunutkin, ettei se liene ihmeellistä jos on vähän homma hakusessa.

Ensi viikon olen ajatellut pyhittää hepastelulle. Ja jos nyt sanoisi tämän muutaman kerran itselleen, että myös tosiaan muulle urheilulle. Kerrankin pitäisi olla aikaa oikeaan aikaan niin pääsisin juNpalle! Kohtahan tässä saa sitten omistaa kotonaoloaikaa varmaankin aika keskitetysti jalkapallolle, kun futismaailman katseet kääntyy kohti Brasiliaa. Mulla lukee kalenterissakin että MM-kisat alkaa, saa nähdä virittyykö meidän terassille jonkun sortin kisakatsomo vielä ettei kesämiehen tarvitse istua koko kisojen ajan sisällä nenä ruudussa kiinni.

Mulla meinaa olla vähän asukriisi tänään, kun ollaan menossa yksiin synttäribileisiin enkä oikein tiedä millaiseen paikkaan. Että mikähän olisi sellainen soppeli yhdistelmä juhlavuutta ja rentoutta? Saatan päätyä pukeutumaan johonkin maksimekkoviritelmään, siihen vähän koruja ja nutturaa niin on ainakin mun mittapuulla jo vähän muutakin kuin ihan vaan casual... Toki mun mittapuulla sekin on joskus paljon että laittaa vaatteet ja harjaa hiukset, että siltä pohjalta. Jos vedän omaan makuun pikkusen yli niin se saattaa olla monen mielestä ihan ok, hieman alipukeutunut mutta menettelee. Tai sitten olen ymmärtänyt ihan väärin ja muut on verkkareissa ja reinoissa ja ihmettelee, kuka toi oikein kuvittelee olevansa. 

Voijje, just hoksasin että ensi viikolla voisi vihdoin olla se päivä, jota mun hiusosastoni on kaivannut jo kauan. Kampaajalahjakortti tuli haltuun jo synttäripäivänä melkein kaksi kuukautta sitten mutta se pitäisi käyttääkin vielä! Siitä en saa kriisiä tällä kertaa, sillä suunnitelmissa ei ole mikään mallinmuutos tai suuri muutos, vähän siistimistä vain. Musta on ihan kivaa olla vähän pidempitukkainen, oon jotenkin oppinut käyttämään hiuksiani ja ne tykkää olla luonnonkiharat ja sopivan pörröiset ja sehän sopii. 

Arvatkaa mitä, mä taidan julkaista tämän näin vaan ilman kuvia tai mitään. Vaikkei tässä edes ole ehkä mitään tolkkua. Aika radikaali meininki. Huomenna grillaamaan anoppilaan, toivottavasti ei ole kovin voipunut fiilis tämän illan juhlistuksista. 

2 kommenttia:

  1. Mä inhoon tuollaisia asukriisejä :( Ja mä oon muuten aina ihan väärästi pukeutunut, se ressukka joka ilmestyy verkkareissa jonnekkin bileisiin missä on pukukoodina frakki tai vice versa. Tai no ei ihan vice versa, koska se olisi vasta traagista jos ilmestyy jossain juhlapuvussa grillijuhliin. Tosin varmasti tuun tekee senkin mogan joskus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kun aina ei tieto kulje kunnolla ni joutuu arvailla. Mutta hyvin kelpas maksimekko ja nuttura!

      Poista

Kerro!