keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Nuhistaa

Voisiko saada vähän säälipisteitä än-yy-tee-nyt: Oon ihan kipeä! Olen ekaa kertaa sairaslomalla noin en-edes-tiedä-moneenko vuoteen, sillä yrittäjällä ei pahemmin saikkuja ole. Nytkin koko ajan pakko kirjoittaa, vaikka toisesta työstä sentään sain saikkua. Siellä kun on muitakin ihmisiä, täällä kotona töissä vaan minä ja läppäri ja se mies jolta tämä kai tarttui. Onneksi on myös kaksi tuollaista karvaeläintä, jotka hoitavat hyvin.

PB196447

Olen aika konkari poskionteloasioissa, mutta tämä tauti on hämmentänyt jopa meikäläistä siinä määrin, että varmaan joudun vielä marssimaan uudemmankin kerran työterveyteen kyselemään, mikä on normaalia ja mikä ei. Mutta ne on jo niin ällöttäviä asioita ettei niistä nyt enempää, Marin nilkkakuvia voi käydä katselemassa tuolla naapuritontilla jos haluaa huonon olon (mulle tuli vähän).

Vähän kivempana asiana voisin nyt vihdoin mainita uuden eteläpohjalaisen blogiyhteisön, jonka kanssa tulimme maanantaina ulos kaapista. SOblogit kokosivat saman katon alle lauman pohjalaisia bloggaajia ja toivotaan, että saisimme yhteisvoimin viriteltyä mukavia yhteistyöprojekteja niin toistemme kuin alueen yritystenkin kanssa. Sivupalkin logoa klikkaamalla pääset tykkäämään SOblogeista Facebookissa ja meidän yhteinen blogisivu löytyy täältä. Jännitys tiivistyi maanantaina, kun tykkääjämäärät kipusivat hirveää vauhtia ylöspäin. Olisi pitänyt tajuta kehittää jotkut valvojaiset yhteisellä porukalla niin olisi voinut vaikka kilistää aina uuden kymmenluvun rikkouduttua. Vaikka toisaalta, olin kyllä niin huonossa kunnossa silloin, että ehkä parempi olla tartuttamatta koko sakkia.

sobanneri

Sellaista jännittävää täällä meillä. Taidan luovuttaa töiden suhteen tältä iltaa ja jatkaa huomenna tuplateholla. Tehot on kyllä vähän heikoissa kantimissa, mutta eiköhän se viimetippa taas saa puristamaan kaiken irti – niin kuin aina. Siis aina. Joka kerta. Vaikka kuinka tekisin aikatauluja ja piirtelisin kalenteriin hienoja suunnitelmia, kuinka teen kolme tuntia tuossa ja kaksi tuossa ja sitten siihen menee neljä, niin viimetipassa se näppis vasta laulaa oikein toden teolla. Syytetään internetiä. Miksi olet niin täynnä kaikkea kiehtovaa?!

4 kommenttia:

  1. Mä mietin sen mun postauksen jälkeen, että et kai sää noin pienestä turvotuksesta säikähä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä piti vähä kiemurrella ja yrittää kattoa ohitte :D

      Poista
  2. Mahtava idea toi teidän blogiyhteisö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää pyrkiä joukkoon kun myöhemmin jossain vaiheessa otetaan lisää blogeja ;)

      Poista

Kerro!