torstai 18. joulukuuta 2014

valoa

Pimeää on ja synkkää, mutta ilahduin äsken niin hassusta pienestä asiasta, että tajusin tarvitsevani nyt hassujen pienten asioiden listapostauksen.

Tänään on ihan parasta se, että:

- töissä työkaveri komensi mut hetkeksi hierottavaksi silmät kiinni nähtyään kammottavan päänsäryn mun naamalta.
- päänsärky lopulta katosi jostain tuhannesta hoitomenetelmästä lannistuneena ja nyt pystyn peräti katsoa alaspäin ilman että luulen ehkä kasvattavani aivokasvainta kipukeskuksessa.
- muistin kerrankin hakea hautumassa olevan teen taukohuoneesta sen ollessa vielä kuumaa!
- ehdin oikeasti istahtaa hetkeksi kuuman teekupposeni kanssa sen sijaan että touhuan välillä hörppäillen kunnes tee on jäähtynyt ja saan juoda 3/4 jättimukillista kylmää litkua.
- mun uudet lempparihousut on kuin ei housuja olisikaan ja himoitsen enemmän tai vähemmän salaa toisia samanlaisia, ettei koskaan tarvitsisi enää käyttää muita pöksyjä.
- yöllä satoi lunta ja säätiedotteiden pakkaslukemien mukaan se voisi jopa pysyä maassa hetken aikaa!
- Sannu on laskeutunut joululomalle Suomeen ja voin vaikka soittaa sille jos huvittaa.
- sain ensimmäisen osan viikonloppuna tapahtuneen huuto.net-shopping spreen aikana sattuneista vahingoista ja vielä on muutama kimaltava kirje tulossa. Vähän kuin viime hetken joulukalenteri minulta minulle!
- varsinaisesta joulukalenteristani, eli herkullisesta Dumle-kalenterista (jonka mies mulle osti) on jäänyt pari päivää väliin ja saan tänään monta karkkia.
- mun mukissa on glögiä.
- ystävä linkkasi jotain näin ihanaa ja sydän suli (yritin upottaa sitä tähän, muttei onnistunut, joten klik!).

Ajatelkaas, että oikeasti yhdestä synkästä, kipeästä ja pyörryttävästä päivästäkin löytyy lopulta vaan aika monta pientä kivaa asiaa! Enkä minä ole edes mikään positiivarityyppi. Ehkä se on se edessä häämöttävä lomanpoikanen?!

2 kommenttia:

  1. Eiku nyt on vaan ilmassa jotain semmosta, että on parhauspäivä!! Ite oon ihan justiin lähössä lentoon! :D

    Kui ihana oikeesti toi video, en kestä!!

    Ps. käydäänkö huomenna vahingossa Vilassa vahinkokahvien jälkeen ja katotaan oisko niistä housuista vielä se tarjous vai kenties jo joku vähän parempi tarjous, koska Vero Modasta tuli tänään viesti et ALE ALKAA.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kirjotin tän oikeesti eilen melkein kokonaan mutta ei se mitään tänäänki voi olla parhauspäivä! Jos ei muuten oo niin sitte on ku kattoo sen videon ja heppa rapsuttaa kissiä ylähuulella!

      Ps. voidaan vahingossa käydä, mä voin vahingossa kattoa onko vielä lisää näitä tiimihousuja (siis töissä on ny varmaan neljällä nää samat housut :D:D:D:D) koska mä haluun aina että tuntuis housut tältä.

      Pps. haen lisää glögiä!

      Poista

Kerro!