torstai 19. helmikuuta 2015

Kissastudio

Olen ominut meidän muutamasta samanlaisesta kirjahyllystä yhden lokeron valokuvausta varten. Valkoiset seinät ja kohdevalaisin = ihan soppeli light box. Se on nimetty ystävällisesti puolisoni toimesta mun kynsistudioksi, mutta joskus sinne saattaa änkeä jotain muutakin. Mitähän…

PC136631PC136632PC136633PC136634

Pieni ja pöwwöinen Lunatic vastaa siitä, että varmasti kaikissa kuvissa on vähintään pari kolme valkoista kissankarvaa. Mutta oikeastaan ei edes haittaa. Tunnistanpa omani.

Mä sain päivän työt purkkiin ja vaikka periaatteessa voisin helpottaa huomisen ja viikonlopun työtaakkaani jatkamalla jo seuraavaan aiheeseen, taidan silti siirtyä ennemmin harmaiden kynsilakkasävyjen pariin. Mawin kanssa ollaan ideoitu ahkerasti mulle haastekynsiä nimittäin, vaan ken ehtisi toteuttaakin vielä?!

Ps. Mawi muutti Turkuun ja sen blogi muutti Kaduille. Käykää kurkkimassa sen uusia hoodeja!

4 kommenttia:

  1. Jes mulla on uus lempinimi selkeesti! :D

    VastaaPoista
  2. Saiskos noita kissankarvoja jotenkin hyödynnettyä kynsijutuissa? Eikö tuuheat karvatupsut kynsissä olisi tosi ihkut? Karvareunuskynnet? Ja jos niitä karvoja vielä värjäis, vois syntyä jotain oivaa rairuohoteemaa pääsiäiseksi... Ai eikö?

    Tsihih!

    -T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niitä trolleja mä jo ehdottelinkin, ehdottomasti täytyy hyödyntää :D

      Poista

Kerro!