keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Kuumeista menoa

Oon nyt maannut melkein viikon päivät sohvalla ja yöt sängyssä ja juuri muuta äksöniä ei olekaan nähty. No pari visiittiä työterveyteen ja ruokakauppaan, mutta siinäpä se. Oon ollut melkein 40 asteen kuumeessa, oksennellut ja yrittänyt löytää asentoa jossa voisi vaikka hengittää ja diagnoosi on joku epämääräinen äkäinen virustauti. Jota ei tietenkään voi hoitaa muuta kuin lepäämällä. Nyt kun alkaa eväät pysyä sisällä, alkaa vointikin kohentua, mutta edelleen hengittäminen sattuu ja päästä heittää siihen malliin, että rivit hyppii aika tehokkaasti silmissä. Fun!

Pikkuisen alkaa käydä aika pitkäksi, mutta ei se auta kuin suhistella pyörivän päänsä kanssa sohvalta jääkaapille ja takaisin. Perjantaina olisi tarkoitus yrittää töihin, pidetään peukkuja.

P1166826

Mutta katsokaa, kissaeläin. Nuo pienet nelijalkaiset patterit on mua täällä hoitaneet hyväksi. Eilen otettiin koko perheen päikkärit neljästään ja mun oli pakko välillä nousta tarkistamaan, vieläkö Nekku on hengissä. Se mönkii aina viltin alle ja pelkään ensinnäkin vähän että se tukehtuu, mutta toiseksikin kun se nukkuu niin tosissaan ettei sen koko pienessä kropassa ole mitään jäntevyyden palaakaan. Eli vaikuttaa ihan raadolta. Ja mä olen välillä vähän hölmö noiden kanssa, pelkään aina että jotain sattuu. Mutta on se vaan niin ihanaa kun ne tulee viereen nukkumaan. Lunalla on uusi juttu – se yleensä nukkuu aina mun jaloissa, mutta nyt se on alkanut käpertyä mun kainaloon ja sekös vasta on söpöä.

Että sellaista tänne. Vähän jo katse on kääntynyt kevättä kohden ja aivot askartelevat visaisten pulmien parissa. Kuten esim. mitähän maaliskuussa laittaisi päälle, jos sattuisi olemaan Pariisissa ja tarvinkohan uudet ballerinat tai käsilaukun.

4 kommenttia:

  1. Oletko koskaan kuullut sanoista vaihtoehtolääkitys? Luontaistuotteet? Yms? Kuumeeseen C-vitamiinia, B-vitamiinia, sinkkiä, maitohappobakteereja. Joka tepsii myös oksentamiseen. Lisäksi http://www.ravintorengas.fi/artikkelit/16-mannynkuoriuute-on-vakivahva-antioksidantti . Ei tuommoista oloa tarvi kestää! Lääkitse itseäsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Wow indeed.

      Toivottavasti olo parempi jo, noi _virukset_ on aika pebasta.. :/ jos ei muuta niin hei - lääkitse itseäsi!! xD

      Poista
    2. Oli niin vaikeita sanoja noi että menin ihan hiljaiseksi.

      Kyllä tämä tästä helppaa!

      Poista

Kerro!