maanantai 4. toukokuuta 2015

Minä olen voittaja

En olisi arvannut, millaisen myllerryksen sainkaan aikaan ostaessani selkeänä heräteostoksena vapunpäivänä lähi-Siwasta pelitositteen. Eihän sitä pidä edes mahdollisena, että onni potkaisisi, mutta huvikseen on ihan hauska ostaa joskus Lottoa tai kuten perjantaina, EuroJackpotia, koska eihän sitä koskaan tiedä. Joku niissä aina voittaa. On vielä näin monen päivän jälkeenkin kummallista ajatella, että se voin oikeasti olla minä.

Numeroitakin noissa luvuissa on jo niin paljon, että hämmentää. Pitää oikein miettiä, miten sanotaan luku 670259. Niin monta meitä oli tällä kierroksella. Meitä 2+1-tuloksella voittaneita. En ole saanut voittoani vielä lunastettua, koska arvokkaan paperilapun kiikuttaminen Veikkauksen pisteelle tuntuu ylivoimaiselta. Tuossa se on liitutaulussa kiinni vielä.

P5041243

Monien mielestä saattaa olla ahnetta, että aion todellakin sijoittaa osan voittosummasta takaisin peliin. En tiedä, millaiset todennäköisyydet ovat, että voitto osuisi toistekin kohdalle, mutta yrittäähän voi aina. Näissä peleissä pyörivät rahasummat ovat kyllä ihan käsittämättömiä; miettikää paljonko rahaa tälläkin viikolla jaettiin ympäri maanosaa, vaikkei täyspottiin edes osuttu!

Voiton huumassa ehdin jo eilisenä shoppailusunnuntaina käydä paikallisessa Intersportissa hankkimassa yhdet Copa Mundialit ja Reebokin salikengät. Tänään en puolestaan oikein päässyt K-Kengän ohi sovittamatta niitä uusia Converse AS Daintyja, siis miettikää Converse-ballerinat! Jahkasin vartin kahden koon välillä ja päädyin isompaan, joka sovitetaan täydelliseksi ohuella pohjallisella. Kanvaasikenkä kun ei pahemmin jalkaan mukaudu, nimim. kokemusta on.

Voittajan on helppo hymyillä. Kelatkaa: 8,20 €. Sai sillä jo ne pohjalliset.

2 kommenttia:

  1. :DD

    Mä voitin kerran 11 € . Oliko edes vähän hyvä päivä! Sijoitin ne tod. näk. ruokaan.. tai pankkitilille, koska olin jo about miinuksella noin 100 € koska Ärrällä töissä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en mun mielestä oo koskaan tän isompaa summaa voittanut, eli aika voittajafiilis. Mun oli tarkoitus käydä sportsdirectistä katsomassa jotkut salikengät kun sieltä saa jollain 20€:llä vaikka mitä. Mutta nyt on kengät ja pääsee treenaileen :)

      Poista

Kerro!