sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Suomen mestari SJK

Jalkapallo on meidän taloudessa hyvin keskeisessä osassa. Olen itse ollut futisfani jo ennen nykyisen puolisoni tapaamista, eikä se varmaan kovasti haittaa että ihan mielellään meillä saa katsoa pelejä telkkarista. Tänään jakauduimme kahtaalle seuraamaan Seinäjoen jalkapallokerhon kauden viimeistä ja mestaruuden ratkaisevaa peliä: mies kipaisi tuosta tien yli Keskuskentälle ja minä jäin sadetta piiloon TV:n ääreen. 

Olen viimeksi itkenyt jalkapallon takia joskus ehkä 15-vuotiaana, mutta pakko myöntää, että tänään herkistyin vallan Simo Valakarin tunteenpurkauksesta Riskin maalin nähdessään - enkä ollut ainut, terkkuja Erkka Lehtolalle.  

Tätä nykyä teen futisvaimokynsiä vähän toisissa väreissä, mutta mustaa ja kultaa tänään SJK:n kunniaksi. Huikea kausi, kiitos tästä. 


Kultainen lakka on Beauty UK:n nimetön kaveri Midnight Minx -setistä, musta on Kikon musta creme 275 Black. Leimat Konadin laatasta Square 05 saman firman mustalla lakalla. Tuo kultainen lakka on vähän mitä sattuu laatua, tykkää kuplia ja hankala levittää, mutta olkoon nyt laatikossa kunnes löydän paremman. 

Miiiksi miksi en voinut nähdä tuota kynsinauhan alle piiloutunutta mustaa lakkaa ennen kuin tästä koneelta? Ihan sama, katselkaa noita leimoja vaan :) Nyt korkkaan juhlan kunniaksi pullollisen Zero Colaa, vi hörs!

4 kommenttia:

  1. En seuraa yhtään enkä välitä lajista mutta kivat kynnet oot loihtinut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Sole! Mä asun jalkapalloilijan kanssa niin tää on väkisinkin iso juttu meidän taloudessa :D

      Poista
  2. Jalkapallo ei lajina kiinnosta, mutta hienot kynnet olet saanut siitä aikaiseksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Enail! Mun oli pakko ostaa tuo Konadin futislaatta kun tajusin tossa kesällä ettei mulla ole ainuttakaan leimakuviota aiheesta = huono futisvaimo :D

      Poista

Kerro!