keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

Kissaeläimiä ja satunnaista höpinää, vol xyz

Säännöllisin väliajoin koen suurta tarvetta postata jotain, mutta en vain kerta kaikkiaan keksi, mitä. Kissakuvat saapuvat pelastamaan, aina on hyvä aika katsoa karvaisia nelijalkaisia. Niiden yhteyteen voi kirjoitella jotain satunnaista, josta ei saisi varsinaista postausta muuten. Kätevää.

Meillä tehtiin vaihteeksi pieni remontin näköinen operaatio tällä viikolla. Neljään vuoteen tässä asunnossa on mahtunut niin paljon remonttia, etten enää pysy edes kärryillä. Onneksi tällä kertaa selvittiin pikaisella paikkauksella. Edelleen korjaillaan kaksi vuotta sitten päin sanonko mitä tehdyn remontin jälkiä. Näillä näkymin fiksailut olisi nyt hoidettu. Vaikka operaatio oli pieni, ehti se tähän läjään vähän stressata, kun vuorokaudessa ei muutenkaan tahdo riittää tunnit.


Sen verran on ehtinyt huilimaankin, että Yle TV 2 on saanut viihdyttää shortsiasuisten miesten muodossa. Olen aina ollut futistyttöjä, mutta viime vuosina en mitenkään aktiivisesti ole jaksanut seurata. Kunnes nyt tulivat nämä EM-kisat. Ja Wales. Käänsin takkia vakio-Portugalista aika nopsaan ja hyppäsin suoraan lohikäärmejoukkueen kyytiin jännäämään jatkopaikkaa. Maanantaista Venäjä-peliä odotin monta päivää ihan intopiukeana. Mitä oli arvokisajalkapallo vuosien 1958 ja 2014 välillä ilman Walesia? Cymru am byth!


Olen yrittänyt tässä kesän aikana päästä jonkinlaiseen flow-tilaan, jossa osaisin nauttia hetkestä ja muistaa elää päiviä tapahtumien välissäkin, ettei kesä livahda taas kerran ohi odottamalla koko ajan jotain. Silti kesäkuu on vilahtanut ohi hurjaa vauhtia ainakin nämä ensimmäiset 3/4. Vielä on oppimista. Vaikea on olla odottamatta tulevaa, esimerkiksi sitä hetkeä, kun saa laittaa koneet säppiin ja lähteä vapaalle. 

Ja hitsit, seuraavaa Walesin peliä kyllä odotan myös, vaikken oikeastaan ole ihan kärryillä sen ajankohdasta. No, sitä odotellessa... Vai miten se nyt menikään. Hwyl!

6 kommenttia:

  1. Kissakuvat ovat aina suotavia, samoin shortsiasuiset miehet :) Mulla pakkaa myös tuntua sille että kesä aina luisuu kuin huomaamatta sormien välistä. Mulla se menee siihen että odotan ja odotan sitä lämmintä ilmaa ja sitten menen hakemaan sen muualta. Hitto.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odotan dedistä dediksen perään kun teen sellasta työtä, tapahtumia sun muita. Tässä hetkessä ei tule oleiltua paljonkaan. Nyt odotan että mun Wales-fanipaita tulisi postissa :D

      Poista
  2. Mulla on ikävä Walesiin! <3 Oon tainnu olla jossain entisessä elämässäni walesilainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo koskaan käynyt! Mä taidan olla joku ranskalainen edellisestä elämästä kun se tuntuu niin kodilta vaikka en edes puhu ranskaa! Nyt olen intona kymristä, vähänkö opettelen juhannuksena sen alkeita!

      Poista
  3. Meillä jännitetään myös Walesin puolesta. =) Mies on sieltäpäin. Mä en yleensä edes seuraa jalkapalloa, mutta nyt olen kyllä ihastunut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh, kivaa että jotain muutakin kiinnostaa! Mä menin ihan sekaisin tästä nyt, olen viettänyt nenä kiinni kymrin opinnoissa monta tuntia päivässä. Nyt on kyllä perjantaina NIIN jännä peli tiedossa että hieman pelottaa, sillä "joudun" katsomaan sen screeniltä Provinssissa. Toisaalta varmaan ihan hyvä tunnelma katsoa tuollaisessa paikassa mutta toisaalta... olisi kivempi olla ihan vaan kotona yksin jännäämässä niin ei ainakaan huitaise ketään vahingossa :D

      Poista

Kerro!