sunnuntai 11. syyskuuta 2016

Viikon suosikkikynnet, osa 32

Kultaiset asteekkihenkiset lakkaukset pääsivät tällä viikolla ykköspallille. Tällainen simppeli mutta tehokas tyyli puree meikäläiseen aika kovasti tällä hetkellä. Oikean pikakuivattajan avulla näissäkään ei lopulta kauaa mene edes tehdä ja sehän sopii minulle - mitenkään liikaa aikaa kun ei ole ollut nyt käytettävissä.

Ihana kultahippulakka on OPI:n Golden Eye, joka on aivan ainutlaatuinen minun kokoelmassani. Se tuo melkein tämän hetken suurinta huutoa olevien kromilakkojen kaltaisen peilimäisen kiiltävän metallipinnan, jossa on tosi kiva lämmin kultaisen sävy. Tein nämä erääseen kultateemaiseen haasteeseen ja tiesin kyllä heti, mitä kultaa tahdon kynsilleni.


Golden Eyehin yhdistettävän värin valinnassa pitikin sitten vähän ihmetellä, kunnes totesin että kyllähän se valkoinen vaan on paras. Laitoin kultaisen päälle Glisten & Glow'n HK Girl -pikakuivattavaa päällyslakkaa, joka toimii omalla kokemuksellani ihan huikean hyvin vinyylien kanssa. Ei tarvitse kuivatella tuntikaupalla pohjia ennen vinyylejä, varttikin riittää jo siihen, etteivät lakkaukset lähde vinyylien matkaan. Olen kokeillut aika monella lakalla ja hermonmenetys on taattu melkeinpä kaikilla muilla. HK Girl ei levitä leimojakaan vaikka kuinka sutisi, tätä pitää tilata täyttöpullo kyllä pian.

Kultaiselle pohjalle sopi hauskasti asteekkityyliset MiVinyls-vinyylit. Olen tehnyt vähän samantyyliset aiemminkin ja tykkäsin niistäkin ihan possuna. 


Valkoinen creme on Essencen Wild White Ways, jossa on todella hyvä pigmentti. Muutenkin Essencen cremet ovat yleensä tosi hyvälaatuisia ja niitä on kiva käyttää vinyylien kanssa, kun ei tarvitse miettiä peittoastetta. Valkoiset nelioniitit vielä muille kynsille ja menoksi. 

Viikon muissa oli muutamia ihan hyviä kilpailijoita kultakynsille, erityisesti pöllöilyistä tuli aika kivat ja tuo puunsyyleimaus oli pitkään hautunut ideakansiossa. Näistä voi lukea tarkemmin Instagramista, jossa on kerrottu lyhyesti lakkauksista.


Menikö suosikit tällä kertaa kohdilleen? 

Ps. Minulla on joku hirveä houkutus viilailla kynsiä lyhyemmäksi, vaikka tiedän että pinta-alaa koristeluille jäisi ihan olemattoman vähän. Saa nyt nähdä, innostunko tarttumaan viilaan ja koska, mutta jotenkin olisi kiva kokeilla, miltä sellainen näyttäisi omilla sormilla. Kai se on nyt niin trendikästä? Itsehän olen aina trendien aallonharjalla :D

6 kommenttia:

  1. Nuo puunsylyskynnet on vaan niin upeat! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäsit! Ne oli kyllä aika kivat, vaikkei suosikiksi asti päässytkään :)

      Poista
  2. Siis kultaa ja blingiä! Olipas mun makuun taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä blingiä pitää olla! Mulla olis itse asiassa pari sellasta kynsijuttua jotka vois sua kiinnostaa ihan erityisesti, jospa vaan joskus voitas sattua (ennen Halloweenia) saman katon alle :D

      Poista
  3. Voiih älä viilaa sun upeita kynsiä, nää on ihan mun tavotemitassa ja aina näitä kuolaan :D ♥ Toki voit vaihtaa kynsien mittaa päikseen mun kanssa - sen sallin xD

    Muttamutta, vaikeaahan näistä on taas valita! Kultaiset kynnet hivelee kyllä silmää tällaiselle kimallehörhölle, mutta jotain äärettömän sympaattista on myös noissa kissakynsissä <3 Ja kaikkihan nää oikeasti ihania on, niinkuin aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, kuinkahan se vaihto-operaatio onnistuisi :D Nämä mun kynsimet kasvaa niin nopeasti nykyään että saa koko ajan olla viilailemassa muutenkin niin äkkiäkös se olisi testattu miltä lyhyemmät näyttää... Noo, katsotaan :) Kiitos Nena ♥

      Poista

Kerro!